25 Ocak 2013 Cuma

Roma'nın Dondurması, İtalya'nın Pizzası

Bu gun İtalyan bir arkadaşımla buluştum. Buradaki pizzaların aslında pizza değil başka birşey olduğunu söyledi. Şaşırdım. İtalyan pizzasıyla burada yediğimiz pizzanın arasında bu kadar fark olduğunu bilmiyordum . Sonra dondurma yemek ister misin dedim. Demez olaydım... Bu sefer de Roma dondurmasının yerini tutmayacağından bahsetti. Eh yani hata bende , sen git İtalyan adama Burger King'den Sundae yiyelim de... Sundae dedim de aklıma geldi,Sundae dondurma olmadan önce eski mısırda bir saat birimiymiş , yani zamanla ilgiliymiş. İngilizcedeki Sunday de ordan geliyor olabilir emin değilim. Hı bu arada söylediğim yazdığım hiç birşeyden emin değilim. Okuyan okusun , çok da umrum değil. Can sıkıntısı benimki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


Try Relay: the free SMS and picture text app for iPhone.